Pàgina d'inici > Noticies > Sagrada Família

Indispensables per a l’Església

El Cardenal Sistach va oficiar, a la Sagrada Família, la missa dedicada a tots els col·laboradors del fons comú diocesà i els va agrair de tot cor la generositat de les seves aportacions

Sense les aportacions dels fidels seria molt complicat sostenir les infraestructures de l’Església. Per tal d’agrair la generositat de tots aquells qui fan aportacions econòmiques al fons comú diocesà i l’esforç dels treballadors de l’economia diocesana i parroquial, el Cardenal Sistach va presidir una eucaristia a la Basílica de la Sagrada Família dedicada a ells. Amb Mn. Antoni Matabosch –delegat d’economia- i Mn. Ramon Batlle com a concelebrants, es va recordar que l’Arquebisbat de Barcelona treballa activament per cobrir les necessitats econòmiques que té com a església diocesana en la celebració de l’eucaristia i altres sagraments, en la tasca de formació i evangelització i en la solidaritat amb els més pobres.

Gràcies, gràcies, gràcies

En la seva homilia, l’Arquebisbe de Barcelona va agrair de tot cor l’ajut econòmica de tots aquells qui contribueixen al fons comú diocesà: “La vostra col·laboració és indispensable per tal que l’Església pugui realitzar la seva missió a casa nostra (…)El vostre ajut econòmic és una expressió de sentir-vos Església i responsables del seu manteniment i és sempre una expressió del vostre amor a l’Església”. També va dedicar bona part de la seva homilia a la paràbola del sembrador de la qual parlava l’Evangeli del dia i de la qual se’n desprèn una lliçó moral: “Aquesta paràbola posa en relleu el valor de les coses petites. El Senyor escull a persones senzilles i petites per realitzar obres grans perquè quedi clar que és la seva força i no la nostra la que realitza meravelles”.

Dues noves esglésies

La col·lecta d’aquesta cerimònia va anar destinada íntegrament a la construcció de dos nous temples que substituiran els que ara existeixen: Sant Rafel, a Nou Barris, i Nostra Senyora del Carme, a Sant Joan Despí.