Pàgina d'inici > Noticies > Sagrada Família

Gràcies, gràcies, gràcies!

El Cardenal Sistach agraeix als fidels la seva aportació econòmica a l’Església en la missa per als col·laboradors del Fons Comú Diocesà

L’Arquebisbe de Barcelona no es va cansar de donar les gràcies, en nombroses ocasions, al llarg de la missa per als col·laboradors del Fons Comú Diocesà, que va tenir lloc aquest diumenge a la basílica de la Sagrada Família. L’eucaristia va estar presidida pel Cardenal Sistach i concelebrada pel bisbe Taltavull i Mn. Antoni Matabosch, delegat d’economia de l’Arquebisbat de Barcelona. La celebració va emmarcar-se en la solemnitat de l’Ascensió del Senyor i, per tant, la litúrgia de la paraula va estar dedicada a l’Ascensió de Jesús al cel.

Treball necessari i urgent

En la seva homilia, el Cardenal va destacar la importància dels donatius dels fidels en la tasca social de l’Església: “La vostra generosa col·laboració fa possible que l’Església arxidiocesana de Barcelona pugui realitzar la seva activitat pastoral i l’atenció als necessitats. Que Déu us ho pagui!”. I va afegir que “l’Església, realitzant les obres de misericòrdia corporals i espirituals, està fent un servei molt preuat als homes i dones de la nostra societat”.

L’Arquebisbe de Barcelona va admetre que “L’Església està realitzant un treball molt necessari i molt urgent en bé de les persones, famílies, institucions i de la mateixa societat” i va posar com a exemple Càritas que, en aquests moments de crisi econòmica, està “ajudant a moltíssimes persones i famílies del nostre país on la pobresa es va fent cada dia més intensa, més extensa, més propera i més crònica”.