Pàgina d'inici > Noticies > Joventut

Gols i fe, recepta de la nova jornada de la Lliga Interparroquial

Els equips participants van jugar cinc partits d'una nova ronda del torneig organitzat pel MCJ-MUEC

El poliesportiu La Bastida de Sta. Coloma de Gramanet va viure diumenge la II Jornada de futbol Interparroquial. Després d’una emocionant jornada a Premìa de Mar, els equips participants van jugar cinc partits d’una nova ronda del torneig organitzat pel MCJ-MUEC de Barcelona, Moviment Cristià de Joves i Universitaris i Estudiants Cristians de la diòcesi de Barcelona.

Pregària i futbol

Després d’una breu pregària, tots els jugadors i espectadors es van dirigir a les pistes, on es van viure uns partits plens d’emoció i bon futbol. Aquesta II jornada va presentar la novetat del St. Martí del Clot, equip que a partir d’ara ja forma part de la Lliga Interparroquial.