Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Germanor: Una Església i milers d’històries gràcies a tu

Com cada any per aquestes dates, l'Església, al nostre país, dedica un dia a fer una col•lecta extraordinària per a cadascuna de les Esglésies locals diocesanes

Com cada any per aquestes dates, l’Església, al nostre país, dedica un dia a fer una col·lecta extraordinària per a cadascuna de les Esglésies locals diocesanes. Aquest any el lema de la “Diada de Germanor” és “Una Església i milers d’històries gràcies a tu” i vol conscienciar tots els fidels de la necessitat d’ajudar l’Església perquè serveixi millor i més adequadament en tots els camps en què treballa a favor de la societat (Càritas, serveis d’acollida, formació i catequesi, Seminaris, conservació i construcció de temples, celebracions sacramentals, pastoral de joventut, esplais i colònies d’estiu, pastoral familiar, pastoral de la salut, atenció pastoral en els centres penitenciaris, mitjans de comunicació social, moviments laïcals, atenció a la gent gran, missions i ajuda al tercer món, i altres).

Cadascuna de les deu diòcesis catalanes, i també les altres diòcesis espanyoles, informen aquests dies dels comptes i despeses de l’any 2014 i de les previsions pel present any 2015. Adjuntem les dades estadístiques de les deu diòcesis amb seu a Catalunya, agrupades en les Províncies Eclesiàstiques de Tarragona (Tarragona, Girona, Lleida, Solsona, Tortosa, Urgell i Vic) i de Barcelona (Barcelona, Sant Feliu de Llobregat i Terrassa), i també el moviment econòmic global ordinari i extraordinari de la seva acció pastoral.

Barcelona, 12 de novembre de 2015

Gabinet d’informació de l’Església a Catalunya

Dades estadístiques de les Províncies Eclesiàstiques de Tarragona i Barcelona

Moviment econòmic ordinari de l’acció pastora de les Províncies Eclesiàstiques de Tarragona i Barcelona l’any 2014