Pàgina d'inici > Noticies > Familia i Vida

Festa de la Sagrada Família, casal de misericòrdia

Mn. Manel Claret, delegat de pastoral familiar, ha escrit animant tothom a participar en la festa de la família en la missa de la Sagrada Família, especialment als matrimonis que celebren vint-i-cinc, cinquanta, o més anys de vida matrimonial

Benvolgut Mn.,

El proper diumenge, dia 27 de desembre, se celebra el “Dia de la Família”. Com és costum a la nostra arxidiòcesi, aquesta festivitat se celebra a la Basílica de la Sagrada Família. El Sr. Cardenal, Administrador Apostòlic de la Diòcesi de Barcelona, invita a participar, de manera especial, a les famílies, a aquesta celebració.

La Delegació diocesana de Pastoral Familiar us ofereix uns materials per tal de sensibilitzar la comunitat cristiana sobre el dia de la Família, que enguany té per lema: “Família, casal de misericòrdia”. La misericòrdia, motiu de l’Any Sant que acaba de començar, segur que pot trobar molts moments i situacions per ser exercida i viscuda a l’interior de la llar,  en la vida de la família.

La Subcomissió Episcopal per a la Pastoral de la Família i de la Vida, de la Conferencia Episcopal Española, ha publicat, també per a aquest dia, una nota que us fem arribar perquè la doneu a conèixer entre els vostres feligresos.

Durant la celebració de l’eucaristia de la Basílica de la Sagrada Família, és costum que els matrimonis que celebren vint-i-cinc, cinquanta, seixanta o més anys de vida conjugal, reafirmin la seva promesa d’amor. Si en la vostra comunitat hi ha matrimonis que aquest any celebren aquests aniversaris, i que volguessin reviure el compromís de vida i amor que va unir les seves vides per a sempre, us preguem ens comuniqueu el seu nom i adreça per tal de poder-los reservar lloc preferencial a l’interior de la Basílica.

Aprofito l’oportunitat per desitjar-vos a vosaltres, i a totes les famílies de la vostra comunitat, un Nadal ple de benediccions i un millor any 2016.

Vostre affm.,

Mn. Manuel Claret