Fe, futbol i amistat

S'engega la primera jornada de la III Lliga de Futbol Interparroquial, que ha aplegat a més de 50 joves de tota la diòcesi

Comença la III Lliga de Futbol Interparroquial, amb la representació de joves de tota la diòcesi, que s’han aplegat per participar en la primera jornada de lliga. Després d’una breu presentació i una pregària units, els equips que hi participaven es van presentar davant els seus adversaris. Tot i la competitivitat, va regnar el companyerisme i la fraternitat així com la diversió i el treball en equip.

La propera jornada de Lliga tindrà lloc el pròxim 16 de febrer a Santa Coloma de Gramenet.

17 Juny, 2019
L’Hospital del Sagrat Cor s’estableix a la parròquia dos dies al trimestre per atendre les necessitats bàsiques dels sense sostre
17 Juny, 2019
El sacerdot Josep María Alsina ofereix un decàleg mostrant les raons per les quals el Cor de Crist arriba als joves