Pàgina d'inici > Noticies > Sagrada Família

Els voluntaris de Càritas i pastoral social pregaran a la Sagrada Família

El cardenal, Lluís Martínez Sistach, presidirà la missa on els voluntaris de Càritas i de altres entitats de pastoral social pregaran plegats pels més desafavorits de la societat

Aquesta celebració d’acció de gràcies és també una mostra de gratitud del cardenal Sistach i tota l’Església arxidiocesana per la ingent tasca que tots els voluntaris de Càritas i de distintes entitats de pastoral social fan, en nom de Crist, a favor dels més necessitats de la nostra societat, especialment en aquest moments de crisi econòmica i social. La tasca dels voluntaris, a més d’assistencial, és portar esperança als qui l’han perdut.

NOTA INFORMATIVA

Missa amb els voluntaris de Càritas diocesana de Barcelona i amb altres entitats de pastoral social

Diumenge, 19 abril de 2015, 17 hores

Eucaristia presidida pel Sr. Cardenal Arquebisbe Dr. Lluís Martínez Sistach

Invitacions per accedir a la Basílica de la Sagrada Família i participar en l’eucaristia

Per a poder assistir a l’esmentada celebració que tindrà lloc a la Basílica de la Sagrada Família el diumenge, 19 d’abril de 2015, a les 17 hores, és imprescindible la presentació d’una invitació gratuïta, sense la qual no es podrà accedir al temple, atès que l’aforament és limitat per les exigències establertes per les normes de seguretat. Les invitacions es lliuraran a la sala de visites de l’edifici del Seminari Conciliar de Barcelona, al carrer Diputació, 231, fins a completar l’aforament de la Basílica, dins els dies i horaris següents:

de dilluns 13 d’abril a divendres 17 d’abril de 2015

matí: de 10 a 14 hores

tarda: de 16 a 20 hores

AVÍS IMPORTANT als preveres i diaques que vulguin concelebrar:

Els preveres i diaques que vulguin concelebrar hauran de recollir la invitació per a concelebrant també al mateix Seminari Conciliar en els dies i horaris indicats abans.

Cal dur alba i estola blanca

Hauran d’accedir al Temple per la façana de la Passió. Es prega ser a la Basílica no més tard de les 16,45 hores.