Els nostres veïns d’altres religions

Curs gratuït organitzat pel Secretariat Diocesà de Relacions Interreligioses de l’Arquebisbat de Barcelona

El Secretariat Diocesà de Relacions Interreligioses de l’Arquebisbat de Barcelona, el proper 1 i 3 de juliol, de 10h a 14h, ofereix un curs “Els nostres veïns d’altres religions. Què es pot fer des de la parròquia?”, gratuït, a persones vinculades a la Parròquia (rectors, vicaris, diaques, laics i laiques).

El curs anirà a càrrec dels professors Dr. Antoni Matabosch i Dr. Jaume Flaquer. Es farà una presentació de la situació religiosa existent al bisbat de Barcelona, una introducció dels elements bàsics a nivell eclesial sobre com ens posicionem davant les altres religions, la situació del diàleg Interreligiós a les nostres ciutats i una taula de testimonis que compartiran la seva experiència d’àmbit parroquial.

La formació es realitzarà a l’Aula Sant Jordi del Seminari Conciliar de Barcelona.
L’ISCREB expedirà un certificat d’assistència a tots els participants inscrits.
Imprescindible matricular-se a: www.iscreb.org/matriculacions o al telèfon 934541963 (secretaria@iscreb.org)
Amb possibilitat de quedar-se a dinar (només caldrà abonar el preu del dinar).

21 Juny, 2019
Els seminaristes finalitzen l’any escolar amb una eucaristia concelebrada pel cardenal Omella i el bisbe de Sant Feliu, Mons. Agustí Cortés