Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

El Seminari de Barcelona guanya la Copa Sant Josep

Els seminaristes de Catalunya és troben un any més per a disputar-se la tradicional competició futbolística en honor al seu patró

Tradició futbolística

El Seminari Conciliar de Barcelona, el Seminari Interdiocesà de Catalunya i el Seminari de Terrassa s’han disputat un any més la copa Sant Josep, que per tercer any consecutiu va ser pels jugadors dels de Barcelona.Després de més de deu anys, la tradició continua amb aquesta iniciativa que festeja el dia de Sant Josep, patró del Seminari. Enguany l’encarregat d’organitzar la trobada era l’Interdiocesà que va citar els tres equips a les 16 de la tarda al camp de les instal·lacions de Brafa. Segons el rector del Seminari Conciliar de Barcelona, Mn. Josep M. Turull, la “idea és crear un espai de trobada fora les aules per tal d’establir un vincle diferent en un ambient festiu”.

Amb els superiors dels diferents seminaris animant, va començar la primera ronda, en què els de Barcelona van vèncer contra amb un 1-7 contra els de l’Interdiocesà. Aquests van tornar a ensopegar a la següent competició contra els de Terrassa que van deixar el marcador a 3-1.

Els Barcelonins i els Terrassencs es van disputar la final. Després d’una primera part molt intensa amb moltes ocasions de gol per part d’ambdós equips, va decidir-se a la segona, amb dues encaixades dels de Barcelona que es van endur la copa cap a Seminari.

Després de la fotografia de família, la celebració va continuar amb una Eucaristia plegats al Seminari interdiocesà de Catalunya, on van sopar plegats en honor a Sant Josep.