El cardenal Omella assistirà a la trobada internacional “Paz sin Fronteras”

La comunitat de Sant’Egidio organitza la trobada on assistiran més de 300 líders de les religions mundials a Madrid per a dialogar

Des del president de la República Centreafricana, Touadéra; fins al rabí cap de Tel Aviv, Meir Lau; el metropolita ortodox rus, Hilarión; o l’arquebisbe de Bolonya, Zuppi. No paren de créixer en les últimes setmanes les adhesions a “Paz sin Fronteras”. La trobada internacional està impulsada per la Comunitat de SantEgidio, en col·laboració amb l’arxidiòcesi de Madrid. La trobada serà del 15 al 17 de setembre en la capital espanyola.

Objectiu: La pau mundial

Paz sin Fronteras”, una de les majors manifestacions per la pau a escala mundial, té per objectiu donar respostes concretes de pau i de diàleg no només a les guerres existents, sinó també a un clima de conflicte permanent que està present en les societats europees, començant per la violència en el llenguatge verbal i en el ressorgiment del racisme i la xenofòbia.

El cardenal Omella assistirà a la trobada

L’arquebisbe de Barcelona no ha volgut perdre’s aquesta multitudinària trobada que ajuntarà líders de totes les principals religions i del món de la política i la cultura, per a promoure el diàleg ecumènic, la pau i la justícia social, entre altres. Hi haurà dos actes comuns: la inauguració a les 18.00 h del diumenge, 15 de setembre en el Palau Municipal de Congressos, i, com a acte final, l’oració per la pau amb la crida als líders de les religions mundials, el dimarts, 17 de setembre a les 20.00 h en la plaça de l’Almudena.

20 Setembre, 2019
La trobada de la basílica de la Sagrada Família reforça la cooperació entre els directors de comunicació de grans empreses amb seu a Catalunya i l’Església Arxidiocesana de Barcelona