Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Curs de l’Escola de Primer Anunci BCN

Una formació moderna amb metodologia especialment pensada per ajudar a tornar a la vida de Fe

Amb aquesta proposta, la Delegació diocesana d’Apostolat Seglar, proposa anar construint una xarxa laïcal diocesana on s’involucrin moviments, les associacions, els centres, les parròquies, etc. Seguint la crida del Papa Francesc, aquesta formació, vol comprometre a tot cristià a “sortir” per tal de ser agent actiu del “primer anunci” de Jesús. En paraules del Papa Francesc: “anunci fonamental: l’amor personal de Déu que es va fer home, es lliurà per nosaltres i és viu oferint la seva salvació i la seva amistat” (EG, 128)

Entrenament

El curs convida a fer un “entrenament” en unes altres metodologies  més aptes per propiciar aquest primer contacte amb tantes persones que un dia per motiu diversos es van allunyar  dels nostres grups i comunitats, o que mai hi ha participat. El curs es durà a terme durant els dies 16 i 30 de gener i 20 i 27 de febrer al col·legi de les Escolàpies de Llúria.

Consulteu continguts i inscripció