Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Descobreix el nou Pla pastoral

Amb el lema SORTIM! el web de l’Arquebisbat de Barcelona obre una secció per explicar el nou document diocesà

El nou Pla pastoral ja està en marxa. Per aquest motiu, l’Arquebisbat de Barcelona ha obert un nou apartat dins del seu web per explicar tots els eixos del nou document diocesà de manera gràfica, amena i entenedora. Cinc eixos que representen els punts més importants on focalitzar els objectius que té l’Església de Barcelona de cara als propers anys.

Llegeix el Pla pastoral online

El Pla pastoral arriba amb dos llibres sota el braç. Dos formats diferents per explicar punt per punt i amb detall aquest document diocesà. Des del mateix apartat web també es podrà llegir aquest document online, fins i tot descarregar-lo i llegir-lo als dispositius i app’s mòbils.

Cinc eixos, fitxes i infografies

Vols descobrir els cinc eixos del nou Pla pastoral de manera ràpida i entenedora? Només cal que entris al web i cliquis a fitxes, per veure’ls tots en format cartell, on no et perdràs cap detall, o també pots mirar atentament les infografies que, en format vídeo reprodueixen els cinc eixos del nou Pla, inserint en els objectius més importants de cadascun.

Els cartells

Per dur a terme el nou Pla pastoral s’han creat cinc cartells focalitzant la importància en cadascun dels cinc eixos. Un panot gegant engloba les cinc icones que són, Jesucrist, Pobres, Joves, Fraternitat i Discerniment.

El vídeo promocional

Per acabar, es pot veure el vídeo promocional del nou document diocesà. Un minut i mig i una trentena de persones d’Església, incloent-hi els dos bisbes auxiliars i el cardenal Omella. Una Església en sortida que argumenta amb naturalitat i emoció el que s’espera d’aquest nou Pla pastoral.

Sortim? SORTIM!