Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Condemna de l’atac terrorista ocorregut aquest dimecres a París

Comunicat oficial de l'Església Arxidiocesana de Barcelona

Davant l’atac terrorista contra el setmanari satíric francès “Charlie Hebdo”, l’Església Arxidiocesana de Barcelona vol condemnar públicament aquest terrible atemptat i tota forma de violència que destrueixi la vida humana.

El cardenal arquebisbe de Barcelona, Dr. Lluís Martínez Sistach, anima a defensar la convivència pacífica entre les persones i els pobles, malgrat les diferències de nacionalitat, de religió i de cultura. El cardenal Martínez Sistach prega pels difunts i ferits i també recorda les paraules pronunciades avui pel papa Francesc que posen de relleu la seva solidaritat espiritual amb tots aquells que, des de les seves responsabilitats, continuen treballant amb constància per la pau, la justícia i el dret, per curar en profunditat els orígens i les causes de l’odi.