Pàgina d'inici > Noticies

Comunicat per indicació del Sr. Arquebisbe de Barcelona, Mons. Joan Josep Omella, amb tres informacions diocesanes

Als preveres, diaques, religiosos, religioses, laics i laiques, membres dels consells pastorals parroquials i arxiprestals, escoles cristianes, mestres i professors de religió, dirigents de moviments, associacions i altres entitats diocesanes Benvolguts i benvolgudes, Déu vos guard. Per indicació del Sr. Arquebisbe de Barcelona Joan Josep Omella, del Sr. Bisbe Auxiliar Sebastià Taltavull i de la […]

Benvolguts i benvolgudes, Déu vos guard.

Per indicació del Sr. Arquebisbe de Barcelona Joan Josep Omella, del Sr. Bisbe Auxiliar Sebastià Taltavull i de la resta de membres del Consell Episcopal, em plau comunicar-vos les següents noves:

–  El Sr. Arquebisbe i el Sr. Bisbe Auxiliar participen aquesta setmana en una tanda d’exercicis espirituals que té lloc a Pozuelo de Alarcón des d’avui 11 de gener fins al dissabte 16 de gener de 2016.

–  Mn. Marc Labori Bau, prevere de l’arxidiòcesi de Barcelona i actual vicari de la parròquia de Sant Josep de Badalona, ha estat designat com a Secretari Particular del Sr. Arquebisbe Joan Josep Omella. Mn. Marc Labori s’incorporarà a la seva nova missió a partir del proper dilluns 18 de gener.

–  El Sr. Arquebisbe Joan Josep Omella, en les properes setmanes i mesos, durà a terme un seguit de visites a tots els arxiprestats i parròquies de l’Arxidiòcesi, visites que es coordinaran a través dels Vicaris Episcopals de cada Zona Pastoral i conjuntament també amb els Arxiprestos.

Amb el desig d’un joiós 2016, ple de les benediccions del Senyor, rebeu una cordial salutació.

Sergi Gordo Rodríguez, prev.

Secretari general i Canceller

T'interessarà ...