Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Com comunicar la fe a la generació mil·lenial?

Del 10 al 14 de juliol se celebrarà la Setmana Catequètica 2017 amb un curset específic destinat a la pastoral d'adolescents i joves

Fotografia: Delejovebcn

Arriba, un any més, la Setmana Catequètica, una iniciativa de formació per als catequistes que organitzen conjuntament les Delegacions diocesanes de Catequesi de la Província Eclesiàstica de Barcelona, i que tindrà lloc del 10 al 14 de juliol al Seminari Conciliar de Barcelona.

Enguany els cursets es concentren en dos torns a la tarda, amb una duració de deu hores cadascun (dues hores diàries de dilluns a divendres). El/la catequista en pot realitzar els dos.

A més, com en ocasions anteriors, s’incorpora un curset específic destinat a la pastoral d’adolescents i joves que animaran membres de les Delegacions diocesanes de Pastoral de Joventut.

Les places dels cursets són limitades i s’atorgaran per ordre d’inscripció.

programa Setmana Catequètica 2017.compressed