Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona > Joventut

Com anunciar l’Evangeli a la generació post-‘millennial’?

La Delegació de Joventut organitza una jornada diocesana per a preparar el Sínode de Bisbes 2018 sobre la pastoral amb joves

Com acompanyar en la fe a la generació post-millennial? Com anunciar l’evangeli en la societat 3.0? Com ajudar als joves a discernir la voluntat de Déu en un món que canvia tan de pressa? Aquestes són algunes de les qüestions que preocupen a l’Església i que es tractaran a la Jornada Diocesana “Ens preparem per al Sínode de Bisbes 2018”, dirigida a animadors, responsables, religiosos, mestres, monitors d’esplai, preveres i joves. La trobada tindrà lloc el dissabte 7 d’octubre al Seminari Conciliar de Barcelona i comptarà amb la presència del bisbe auxiliar Mons. Antoni Vadell i diferents experts en l’acompanyament pastoral de joves.

Vadell ha escrit una carta dirigida a tots els feligresos de l’Arquebisbat de Barcelona on transmet la seva alegria per la celebració de la jornada, organitzada per la Delegació de Pastoral de Joventut, ja que “sens dubte és un gran repte que ocupa i preocupa la Diòcesi de Barcelona i a tota Europa en general“, escriu. “Que bo serà que hi puguis participar, i puguem escoltar junts què ens diuen els joves, i alhora compartir criteris per a l’acompanyament“, segueix més endavant en la carta.

Les inscripcions es poden dur a terme en el següent enllaç: DeleJoveBCN – Preparació pel Sínode