Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Com accedir al correu electrònic, a la gestió parroquial i a modificar la informació de la parròquia?

Informació per als rectors. S’expliquen a continuació, detalladament i amb imatges, els passos que s’han de fer per arribar a aquests tres serveis que ofereix el web Arquebisbat de Barcelona

1. Un cop es troben al web Església de Barcelona, han de fer clic –a dalt a la dreta- a un quadre blanc on posa Arquebisbat de Barcelona en lletres blaves.

2. S’obrirà una nova pàgina web:

3. Si volen accedir al correu electrònic de l’Arquebisbat, han de fer clic a correu –que està justament a dalt d’on posa Arxidiòcesi:

4. Un cop a dintre del correu, s’haurà de posar el nom del correu sencer (és a dir, a part del nom de la parròquia s’haurà d’afegir @arqbcn.cat) i la contrasenya serà la mateixa que ja teníeu.

5. Per accedir a la gestió parroquial, al web de l’Arquebisbat de Barcelona, fer clic a ‘Gestió Parroquial’, que es troba justament a dalt d’on diu Delegacions. Hi podreu accedir com fèieu fins ara.

6. Per modificar les dades de la parròquia o delegació, és necessari fer clic a la pestanya que posa parròquies o a la que posa delegacions, segons sigui el cas.

7. Un cop a dintre de parròquies o delegacions, podeu cercar el nom de la vostra parròquia al cercador o buscar-lo alfabèticament o per població:

8. Quan la trobeu, li feu clic a sobre de la imatge o del nom de la parròquia. Us apareixeran les dades de la vostra parròquia i, a baix de tot de la fitxa, un botó que posa ‘Editar’.

9. Us demanarà la identificació i la contrasenya que havíeu fet servir fins ara. Un cop verificat, podreu modificar totes les dades que apareixen. A més, podreu incloure imatges i fitxers addicionals. Un cop fet tot això, tan sols serà necessari fer clic al botó vermell de ‘Enviar dades’ que es troba a baix de tot del formulari.