Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

“Clubs amb cor” caminen a favor de la infància més vulnerable

Aquesta caminata solidaria organitzada per Càritas té com a objectiu col·laborar amb el programa Paidós, que treballa per eradicar la pobresa hereditària infantil

La serra de Collserola acull la primera caminada solidària “Càritas: clubs amb cor” el dissabte 23 de maig. La iniciativa, organitzada per la Diputació de Barcelona i Càritas, té com a objectiu passar un matí agradable fent esport i gaudir d’un paisatge magnífic, però també té la finalitat de col·laborar amb el programa PAIDÓS, que treballa per eradicar la pobresa hereditària infantil.

Un bon nombre d’empreses, fundacions, clubs esportius i associacions estan adherides a la campanya, com ara el Club Excursionista de Gràcia amb el suport de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC). També hi participen entitats com el Reial Club de Tennis Barcelona

L’activitat consisteix en una excursió suau de 5,2 quilòmetres de recorregut i un baix desnivell pel cor de la serra de Collserola, a cavall del Barcelonès i el Vallès Occidental, concretament per Santa Maria de Vallvidrera, Font de la Budellera, Torrent de la Vinassa, Turó d’en Ferrer, Vil·la Joana i Santa Maria de Vallvidrera. L’àrea d’esbarjo de Santa Maria de Vallvidrera és el punt de sortida i arribada d’aquest itinerari circular.

Inscripcions i horaris

L’hora d’inici s’ha fixat a les 10 del matí, si bé convé ser-hi amb antelació per recollir la bossa del “caminador amb cor”, que conté una cantimplora per saciar la set dels excursionistes i una samarreta per difondre la campanya solidària mentre es fa esport. També inclou un obsequi dels organitzadors als participants per gratificar la seva col·laboració desinteressada en la lluita contra la pobresa.

Les inscripcions estan obertes al web de la FEEC. Els participants a la caminada benèfica han de fer un donatiu d’una quantitat mínima de 5 euros. La inscripció inclou: bossa amb cantimplora, samarreta i obsequi; avituallament durant la caminada, botifarra amb pa amb tomàquet i beguda en acabar la prova.

Els menors d’edat hauran de lliurar l’Autorització dels pares o tutors legals complimentada i signada per a poder participar i rebre la bossa dels caminador amb cor. En aquest enllaç es poden realitzar les inscripcions.