Pàgina d'inici > Noticies > Càritas

Càritas, on l'atenció va més enllà de l'assistència

Càritas Diocesana de Barcelona també cerca la promoció de la persona a partir de la seva participació activa, del reconeixement dels seus recursos i les seves potencialitats

Càritas Diocesana de Barcelona

A través dels diferents punts d’atenció, Càritas acull, escolta, orienta i acompanya les persones que s’adrecen amb una demanda d’ajuda. L’atenció va més enllà de l’assistència immediata, cerca la promoció de la persona a partir de la seva participació activa, del reconeixement dels seus recursos i les seves potencialitats.

Càritas estructura la seva acció social d’atenció a les persones en set programes, amb els seus corresponents projectes, que desenvolupen els eixos estratègics de la institució. En aquest moment,disposem de més de 470 projectes (propis o en col·laboració) al servei de les persones més necessitades: