Pàgina d'inici > Noticies > Càritas

Càritas corre amb cor

L’entitat social participa a la 38ena edició de La Cursa de El Corte Ingles destacant la importància de l’esport per a superar els obstacles de la vida

Ja estan obertes les inscripcions per a la Cursa d’El Corte Inglés, una de les més grans a escala mundial que tindrà lloc el 10 d’abril i que correrà de la mà de Càritas Diocesana de Barcelona. Es tracta de la 38a edició d’aquesta competició gratuïta, que destaca per l’altíssima participació que té i pel suport solidari que destina cada any a diferents accions i entitats (La Creu Roja, Mans Unides, Metges Sense Fronteres, Fundació Banc d’Aliments, Unicef, entre d’altres. Enguany és Càritas qui es lliga les bambes i se suma a la cursa.

#Jocorroambcor

Com a entitat associada d’aquesta edició Càritas Diocesana, es beneficiarà de tots els mecanismes de difusió que la Cursa posa al seu abast per a donar a conèixer el treball d’integració que desenvolupa amb 23.500 persones que atén. L’entitat social, com a fruit d’aquesta col·laboració, ha engegat la campanyaJo Corro amb Cor”, per sensibilitzar sobre els valors de l’esport i la importància d’aquest per a superar els obstacles de la vida. Aquesta està elaborada a partir de diferents vídeos amb la història de diverses persones ateses, les quals gràcies a l’esport, han pogut vèncer els reptes i obstacles que els ha plantejat la vida.

Cada un d’aquests testimonis es difondrà durant els pròxims dies a través del web www.caritasbcn.org/jocorroambcor i de les xarxes socials de l’entitat. La primera història és la de l’Ivan Soriano un jove atleta que explica el seu somni per a córrer en els Jocs Paralímpics. S’anima a participar tot aquell que vulgui col·laborar a través de les xarxes com Instagram, penjant comentaris i fotografies practicant esport amb l’etiqueta #jocorroambcor. Així, tal com ha expressat Càritas es pretén que “cada vegada siguem més persones les que correm la cursa cap a la integració i la justícia social”.