Càritas Barcelona celebra els 75 anys amb una Caminada Solidària

Els diners recaptats amb les inscripcions s’han destinat íntegrament al programa de formació i inserció laboral "Feina amb cor"

El passat dissabte, Càritas Diocesana de Barcelona va celebrar el seu 75è aniversari amb la 3a Caminada Solidària. Prop de  500 persones van recórrer els 5,5 km pel Parc de la Serralada de Marina, i la jornada va ser tot un èxit. El recorregut no només el van fer col·laboradors de Càritas, sinó que algunes de les persones ateses per l’entitat també van sumar-s’hi. Aquest és el cas de diverses famílies que actualment són ateses per l’entitat, i que van voler posar rostre a la iniciativa #sharejourney, una acció impulsada per Càritas Internacional i el Papa Francesc.

Aquesta iniciativa vol solidaritzar-se amb les persones que recorren grans trajectes a peu per fugir de la fam, la pobresa i els conflictes bèl·lics. La caminada solidària de Càritas Barcelona també volia donar visibilitat al fenomen de les migracions forçades, i sumar-se a la resta de Càritas d’arreu del món que estan promovent caminades solidàries per arribar al milió de quilòmetres recorreguts.

Caminar per una bona causa

, un servei de Càritas que ja ha ajudat a trobar feina a més de 4.000 persones. “En aquests 75 anys de Càritas, són moltes les persones que han arribat a la meta gràcies al nostre suport. La 3a caminada solidària ha estat un agraïment a totes les persones i entitats que han fet el camí amb nosaltres, i volem caminar molts anys més en favor dels més vulnerables”, ha afirmat Ferran Casamitjana, responsable d’Entitats amb cor de Càritas Diocesana de Barcelona.

21 Juny, 2019
Els seminaristes finalitzen l’any escolar amb una eucaristia concelebrada pel cardenal Omella i el bisbe de Sant Feliu, Mons. Agustí Cortés