Bon 2016 a tots!

L’Arquebisbe Omella us desitja un bon any nou ple de “fraternitat, esperança, comunió, joia, llibertat i pau”

El 2015 ha estat un any ple de canvis per a l’arxidiòcesi. Si bé és cert que començar un nou any sempre dóna una mica d’esgarrifança o preocupació, Mons. Omella aconsella que “comencem amb confiança aquest 2016 perquè Déu guia els nostres passos”. I, sobretot, tenir en compte els que ens envolten ja que “tots caminant i donant-nos les mans podrem construir un món de fraternitat, esperança, comunió, d’una gran joia, de llibertat i de pau”, ha expressat l’Arquebisbe de Barcelona.

16 Juliol, 2019
Els missioners de la província eclesiàstica de Barcelona es reuneixen sota el lema: «Batejats i enviats: l’Església de Crist en missió al món»