Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Barcelona participa en l’assemblea de delegats de comunicació de la CEE

Periodistes de nombroses diòcesis espanyoles es retroben anualment a Madrid per reflexionar sobre el paper dels mitjans de comunicació en l’església diocesana

La Comissió Episcopal de Mitjans de Comunicació Social de la Conferència Episcopal Espanyola va celebrar, del 3 al 5 de febrer, l’Assemblea de Delegats diocesans de mitjans de comunicació. Aquesta trobada anual persegueix que les delegacions comparteixin i abordin projectes conjunts per al seu treball pastoral.

Enguany, el lema de les jornades ha estat ‘Portaveus i agències de notícies’ en el que han participat conferenciants com el pare Gil Tamayo, secretari general de la CEE i portaveu; Mons. Paul Tighe, secretari del Pontifici consell per a les comunicacions socials; i el pare Federico Lombardi, portaveu de la Santa Seu i guardonat amb el premi Bravo especial.

Premis Bravo

Coincidint amb la cloenda de l’assemblea de delegats, va tenir lloc la cerimònia d’entrega dels premis Bravo. El de premsa se’l va emportar la revista Mundo Cristiano; el de ràdio, el programa Iglesia Noticia, de la Cadena Cope; el de televisió, MasterChef de TVE; el de cinema, Un Dios prohibido, de Contracorriente Producciones; el de música, Montserrat Caballé qui excusà la seva assistència; el de publicitat, la campanya de la ONCE en el seu 75è aniversari; el de noves tecnologies, l’Agència 101, per posar en marxa el compte @pontifex; i ODISUR es va emportar el premi Bravo al treball diocesà.