Pàgina d'inici > Noticies > Solidaritat

Barcelona Magic Line, la nova proposta solidària de l’Obra Social Sant Joan de Déu

Els participants de la travessa recorreran 7 turons de Barcelona vinculats a 7 causes solidàries

L’Obra Social Sant Joan de Déu organitza la Barcelona Magic Line (BML), una marxa solidària i no competitiva que recorrerà 7 turons emblemàtics de Barcelona el 2 de març de 2014. L’objectiu de la travessa és captar fons per als programes d’atenció a persones en situació de vulnerabilitat. La Barcelona Magic Line vol posar en valor realitats poc visibles i molt sovint oblidades, vinculant l’exercici, la festa, la solidaritat i el treball en equip. És un nou concepte d’esdeveniment esportiu, solidari i no competitiu a la ciutat; s’hi participa en equips, respectant semàfors a la ciutat i camins a la muntanya.

7 turons per a 7 causes solidàries

Cada turó per on passa el recorregut de la BML està vinculat a una de les 7 causes solidàries per a les quals treballa l’Obra Social Sant Joan de Déu: Tots els fons captats a la BML es distribuiran a parts iguals entre les 7 causes següents:

Persones en situació de sense llar, amb problemes de salut mental, en situació de dependència, infància hospitalitzada, cooperació internacional, recerca biomèdica i emergències socials.

Festa Final a la Plaça de la Catedral

La caminada finalitza a la Plaça Nova on, d’11 a 19h, es durà a terme una festa popular amb activitats lúdiques i de sensibilització. S’exposaran les 7 causes socials de Sant Joan de Déu i hi haurà música, animació i tallers durant tot el dia.