Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Barcelona com a camí a Terra Santa

La Delegació Diocesana per a la Pastoral de Santuaris, Peregrinacions i Turisme Religiós ha organitzat una nova proposta de peregrinació a través d’una ruta a peu per la ciutat

Des de la Delegació Diocesana per a la Pastoral de Santuaris, Peregrinacions i Turisme Religiós s’ha organitzat una nova proposta de peregrinació a través d’una ruta a peu per Barcelona efectuant un recorregut per indrets lligats històricament amb els llocs Sants.

Es tracta de viure una experiència única de mans d’experts i coneixedors del patrimoni cultural eclesial de Barcelona. Una peregrinació per aquells que ja coneixen la terra de Jesús i per aquells que encara no la coneguin i hagin pensat en peregrinar a Terra Santa.

Visites il·lustres

La peregrinació passarà per llocs il·lustres de la ciutat com la Basílica de Santa Maria del Mar. Allí podran gaudir d’aquesta construcció que representa un excel·lent exemple del gòtic català. I s’explicarà amb detall la placa on Sant Ignasi de Loiola demanava caritat per poder pelegrinar a Terra Santa.

També es visitarà el Museu Diocesà. Mn. Martí Bonet, historiador i canonge de la Catedral de Barcelona, parlarà de Barcelona com a camí a Terra Santa. La xerrada anirà acompanyada d’un vídeo i una exposició per part del Sr. Manuel Yeste, gerent de Viatges Magister i gran coneixedor de Terra Santa. Finalment es farà un recorregut per la Catedral de Barcelona. Es veuran capelles il·lustres com les de Sant Oleguer o Santa Elena, figures estretament lligades amb Terra Santa.

Calendari i reserves

Les sortides s’efectuen els primers dissabtes de mes (sempre que no hi hagin ponts)
– Dissabte 3 d’octubre del 2015 (aquesta serà la primera)
– Dissabte 7 de novembre del 2015