Pàgina d'inici > Noticies

Aquest estiu, camina a Santiago!

La Delegació de Joventut organitza un pelegrinatge pel camí portuguès, des de Tui fins a Santiago de Compostel·la, destinat a adolescents i joves de la diòcesi

L’estiu passat va ser la JMJ de Rio de Janeiro i, aquesta temporada, la Delegació de Joventut proposa el Camino de Santiago. Fa segles que cada any milers de pelegrins surten de casa seva per començar un camí del que no tornaran igual. Per aquest motiu, la Delegació de Joventut ha organitzat, per a adolescents i joves, un pelegrinatge pel camí portuguès, que comptarà amb la presència del Cardenal Sistach.

Adolescents i joves de la diòcesi es poden inscriure, fins el 15 de juny, per recórrer el camí des de Tui i fins a Santiago, gairebé 120 km. El camí portuguès, la segona ruta de peregrinació amb major afluència, té molts indrets per descobrir. El viatge de Barcelona fins a Tui es farà en autocar. No us perdeu aquesta oportunitat per viure amb joves d’altres parròquies i moviments de la diòcesi una experiència única de fe, natura, amistat i d’Església!