Pàgina d'inici > Noticies > Laics

Anna Almuni: “Volem ajudar a aprofundir en la saviesa personal des de la fe”

La Delegació Diocesana d'Apostolat Seglar organitza un Curs de Formació per a l'Acompanyament de Persones i Grups

El Curs de Formació, que iniciarà el proper 4 de març,  es durà a terme amb l’objectiu de respondre a les necessitats dels acompanyants i de la gent que ha de ser acompanyada, oferint una base sòlida espiritual, bíblica i teològica per enfortir l’experiència cristiana, la saviesa, les actituts necessàries per fer de consiliari, d’acompanyament, d’animador de la fe i unes eines i recursos per realitzar el servei el millor possible.

Per tal d’oferir uns blocs temàtics bàsics i amb una coherència interna, la Delegació Diocesana d’Apostolat Seglar s’ha plantejat una formació en tres anys, de cinc sessions per curs, que tingui com a elements claus l’espiritualitat i l’Escriptura.

Primer Curs

“Diversitat de comunitats a l’Església. Una mirada a les comunitats que ens varen deixar els apòstols”.

Lloc: Seu Delegació d’Apostolat Seglar (C/ Sant Pau núm. 101, Barcelona)

Dates: Dimarts 4, 11, 18, 25 de març i 1 d’abril de 2014

Horari: 18:30-21:00h

Ponents:

Josep Baquer, llicenciat en Teologia Bíblica

Josep Escós, rector de Sta. Maria de Navarcles

Joaquim M. Cervera  Duran, prevere, sociòleg

Segon Curs

“Reflexió sobre el misteri de Déu. Com contemplem el Déu que Jesús ens ha desvelat?”

Tercer Curs

Reflexió sobre la teologia i pràctica pastoral. Com celebrem, com ens trobem, com reflexionem o meditem? Què ens falta per esdevenir comunitats atractives?

Inscripció: 20€

Ingrés: “La Caixa” 2100 3200 97 2200845204