Admissió a Ordes, camí del ministeri

L’arquebisbe de Barcelona presideix l’eucaristia d’admissió a ordres de quatre seminaristes als quals anima a “ser futurs sacerdots portadors de la misericòrdia”

Pere Alavedra, Pep Roca, Alberto Moreno-Palancas i Mario Pardo van rebre l’admissió a les ordes sagrades en la celebració de l’eucaristia presidida per l’arquebisbe Joan Josep Omella, acompanyat dels formadors del seminari i d’altres preveres i diaques vinculats als seminaristes i a les parròquies, grups i moviments on fan la seva tasca pastoral.

L’arquebisbe Joan Josep va beneir els quatre seminaristes admesos a rebre les ordes sagrades i els va animar a ser en el futur “sacerdots portadors de la misericòrdia”.

No hi varen faltar tots els companys del seminari i familiars i amics que gaudiren amb emoció d’aquest nou pas del seus fills, si Déu vol, vers el sacerdoci. Un any més, pels volts de Sant Josep, el seu patró, el Seminari Conciliar de Barcelona va viure una jornada de joia i pregària al voltant de la vocació sacerdotal pel bé de la nostra església diocesana.

Amb un refrigeri festiu i fratern amb els seminaristes, formadors i familiars va acabar aquesta trobada familiar.

23 Juliol, 2019
Qui van ser els avis de Jesucrist? A continuació expliquem algunes de les tradicions que es coneixen dels dos sants celebrats el 26 de juliol
23 Juliol, 2019
Entrevista a l'advocat Enric Mas, nou vice-governador general de l’Orde del Sant Sepulcre per Llatinoamèrica