Pàgina d'inici > Noticies > Càritas

70 anys contra l'exclusió social

Càritas Diocesana de Barcelona exposa els cartells de les campanyes institucionals de sensibilització a El Corte Inglés de l'Avinguda de Portal de l'Àngel

Del 3 al 24 de març, Càritas Diocesana de Barcelona organitza una exposició amb els cartells que durant 70 anys s’han dissenyat contra les persones en situació d’exclusió social. És una invitació a fer un viatge per la història a través de les campanyes institucionals per sensibilitzar i denunciar les situacions de pobresa.

Des de la seva fundació la institució diocesana treballa en la defensa dels exclosos ja sigui per la pobresa, l’atur, la crisi econòmica, l´incertesa de futur, els malalts,… Defensa que s’ha desenvolupat a través de les diferents campanyes temàtiques buscant la sensibilització de la ciutat o la denúncia social.